سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر عشق باباشه


87/11/26 ::  6:30 عصر

      
پرندهء غمگین

پرنده ای هستم کوچک و تنها

روزگاری پر و بالی زیبا داشتم

در آسمان آرزوهایم او ج می گرفتم

دیری نگذشت دست غریب روزگار

سایهء غمناکش را برایم گشود

بالهای زیبایم شکست دیگر بی پر و بال شدم

قدرت پریدنم از یادها هم رفت

حال پریدن برایم آرزویی دست نیافتی شده

قفس و در بند بودن را بهتر این آزادی می دانم

آزادیی که اراده ای از خود نداری

پر و بال شکسته در کنج این دنیا چه سود

چه حاصلی جز غم  تلخ و یاد آوری گذشته هایم

خداوندا کمکم که تو یاریرسی جز تو ندارم

برس به دادم مانده ام در سیاهی و تباهی


نویسنده : پویا کریمی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
20524


:: بازدید امروز :: 
34


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::

دختر عشق باباشه
پویا کریمی
دوست تمام شما هستم . لطفا با نظرات خود وبلاگتان را وسیعتر نمایید. متشکرم

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

دختر عشق باباشه

:: لوگوی دوستان من ::


:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

بهمن 1387